III. מחוללי פעולות פנימיות משתנות

עמוד:122

נמצא במושא כלשהו חיצוני ליחיד , ולפעמים מקור הפעולה הוא באחד המחוללים עצמם , עקב שינוי כלשהו באנרגיית החיות . המידע מותמר , מעובד ומקודד על-ידי המחולל , בעיקר אל מול המחוללים " הכרה טהורה , " "תכליתיות , " "אושר-עצב , " "ניסיון" ומאגרי הזיכרון . [ 2 ] המחולל מעבד את החוויה החושנית לאפיוניה ההקשריים הרלוונטיים , כמו מין וסוג החוש , גוון החוש , עוצמה , התמדה , תדירות , הקשרים למיניהם , סוגיהם ונגזרותיהם , ומתן "ערך" סובייקטיבי , קונקרטי , לחוויה החושנית . [ 3 ] המחולל מ א ח ז ר , באמצעות מחולל "זיכרון , " את קידוד הקשרי ההדמייה של החוויה החושית על ערכיה , המאוחסנים במאגרי הזיכרון ההקשריים , ומםנכרן את הקידוד המאוחזר אל מול המידע המעובד לפעולה ואל מול המחוללים "משמעות פועלת , " "תבונה מעשית , " "ניסיון" ומחוללים אחרים . [ 4 ] המחולל מפעיל את פעולת החוויה החושית הפנימית , מהנאה עד כאב , בהדדיות ובסימביוזה עם שאר המחוללים , בהתאם למצבו ההולם והיחסי של פרטי החי והיחיד במרחב ובזמן . פעולה זו מאפשרת איזון באנרגיית החיות של פרטי , חלקי ואברי הגוף-נפש על-ידי םינכרון החוויה החושית הפנימית עם מחולל "הכרה טהורה" ושאר המחוללים . המחולל מסנכרן את המידע באופן קיברנטי עם שאר המחוללים ומפעיל ברצף את משך ( התמד < ועוצמת התרגום של התחושה הסובייקטיבית , לפי צורכי אנרגיית החיות וההישרדות האופטימליים של גוף-נפש היחיד . התחושה בפועל נעה על פני ספקטרום רחב בין הנאה לכאב ( מדדים הורמונליים זרמיים , ( תחושות כמו הנאה עילאית ( אקסטאזה , ( עונג , טעם ערב , ריח נעים , צליל ענוג , מגע רך , תחושות נועם , צריבה או כאב גופני , מיחושים

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר