תוכן העניינים

עמוד:4

ו / וכן העטיטם פתיחה היפהפייה הנמה מתעוררת אל עולמו של חתי המעגל 7 הצורך ביחידת הוראה שעניינה האידיליה 7 קבןא.- ל ש" ההגדרה ה תרית - איל ן יוחסין ^ האידיליה כסוגה - בעיות יסוד בהגדרה 10 בין בריאת העולם ללידת האידיליה 10 הגדרת האידיליה על דרך ההיפוך - השוואה בינרית עם הבלדה 20 תל ץ א : "בע 1 ת > לילה" מאת שא 1 ל טשרניח 1 בס 9 ן י מבוא 25 בעותי לילה / שאול טשרניחובסקי 30 עיון ביצירה 39 שחזור הפבולה 39 הפתיחה 41 העשרה בין-תחומית : ארבע העונות ציור ( ברויגל , לימבורג , ( מוזיקה ( ויואלדי , בטהובן , ( מעגלי הזמן 43 המספר.- אפיוניו ה " גריאטריים" של המספר ה " נודניק" - יחסי זקנה-ילדות 48 העשרה בין-תחומית : דומה זקן לילד ( ציור , ספרות , שירה ) 53 הילד 56 הבית , החצר וקדושת החולין 58 האידיליה כשירת החפצים והחפץ כמד-הזמן האידילי 65 בין החורבות - לבעיית המבנה 68 העשרה : היסודות האידיליים ברומן ( פרוסט , בר יוסף ) ובמזמור מקהלת 73 תל ב 0 " .- כתב לא - ' שם" סאת 717 שקעןט ( שמטוטביך ) ץ האידיליה הארץ-ישראלית - מהפך בצל מהפכה 81 " מכתב לאי-שם /" דוד שמעוני 84 עיון באידיליה 113 מבוא 113 מכתבו של הבן 114 מכתב התשובה של האב 118 בין צורה לתוכן : "קצירת האומר " 118 העשרה בין-תחומית : מדרש , שירה , פזמון וציור 122

מכון מופ"ת


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר